menu
search
صفحه اصلیkeyboard_arrow_left
راهکارهاkeyboard_arrow_left

مرکز جامع ارتباط با ذینفعان (SRM)

مرکز جامع ارتباط با ذینفعان (SRM)

بیمه ای

«مرکز جامع ارتباط با ذینفعان» یا همان «SRM» خدمتی جامع از شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ است که تنها به پاسخگویی مشتریان خارجی سازمان بسنده نکرده و تمام ذینفعان سازمان را در این فرآیند در نظر می‌گیرد. در این مرکز تماس که به صورت 24 ساعته فعال است، خدماتی نظیر مشاوره خدمات بیمه‌ای، ارائه اطلاعات به مراکز درمانی، رسیدگی به درخواست‌های مراکز نمایندگی تا حصول نتیجه و ثبت پیشنهادات و انتقادات انجام می‌شود.

مرکز جامع  ارتباط با ذینفعان (SRM)
مرکز جامع  ارتباط با ذینفعان (SRM)
مرکز جامع  ارتباط با ذینفعان (SRM)

خدمات مرکز بر اساس چارچوب ITIL 4 طراحی و پیاده‌سازی شده و بر این اساس مدیریت می‌شود. مدیریت درخواست‌ها و رویدادها/ امکان ارائه خدمات از طریق کانال‌های مختلف ارتباطی/ تولید و ارائه گزارش‌های دوره‌ای و مدیریتی/ مدیریت دانش/ ربات هوشمند پاسخگو/ رسیدگی به شکایات/ حامی مشتری/ خدمات سه‌زبانه/ سنجش رضایت مشتریان

close
راهکارهاchevron_left
محصولاتchevron_left
خدماتchevron_left
درباره سیمرغ
تماس با ما
خبرنامه
درباره سیمرغراهکارهامحصولاتخدمات
simorgh logo
telegramtelegram
سیمرغ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ
© تمام حقوق برای sibitec.ir محفوظ است
نسخه 1.2.0
comaony1comaony1comaony1