راهکار های بیمه ایkeyboard_arrow_left
راهکارهای مالیkeyboard_arrow_left
راهکار های سازمانیkeyboard_arrow_left
راهکار های تحلیلیkeyboard_arrow_left
محصولات بیمه ایkeyboard_arrow_left
محصولات مالیkeyboard_arrow_left
محصولات سازمانیkeyboard_arrow_left
محصولات تحلیلیkeyboard_arrow_left
تأمین تجهیزاتkeyboard_arrow_left
خدمات زیرساختkeyboard_arrow_left
خدمات سامانهkeyboard_arrow_left
خدمات، مشاوره، نظارت و طراحیkeyboard_arrow_left
بیمه ای
«مرکز جامع ارتباط با ذینفعان» یا همان «SRM» خدمتی جامع از شرکت ایدههای تجارت هوشمند سیمرغ است که تنها به پاسخگویی مشتریان خارجی سازمان بسنده نکرده و تمام ذینفعان سازمان را در این فرآیند در نظر میگیرد. در این مرکز تماس که به صورت 24 ساعته فعال است، خدماتی نظیر مشاوره خدمات بیمهای، ارائه اطلاعات به مراکز درمانی، رسیدگی به درخواستهای مراکز نمایندگی تا حصول نتیجه و ثبت پیشنهادات و انتقادات انجام میشود.