menu
search
صفحه اصلیkeyboard_arrow_left
راهکارهاkeyboard_arrow_left

مدیریت امور نمایندگان

مدیریت امور نمایندگان

بیمه ای

این سامانه با امکان گزارش‌گیری و ارتباط وب‌سرویسی با سامانه‌های بیمه‌گری ( ایجاد، تعلیق، رفع تعلیق و ... ) زمینه‌ را برای عبور از روال سنتی به فرآیندی سیستماتیک به‌منظور نظارت بهینه بر عملکرد نمایندگان، فراهم می‌آورد. این مدیریت علاوه بر نظارت بر حوزه نمایندگان، بر فعالیت کارگزاران، بازاریابان و سایر ذینفعان موجود در صنعت نیز نظارت دارد. از این‌رو، ثبت و گزارش‌گیری اطلاعات این ذینفعان در کنار نظارت بر عملکرد نمایندگان از قابلیت‌های این سامانه است.

مدیریت امور نمایندگان
مدیریت امور نمایندگان
مدیریت امور نمایندگان

سامانه جامع امـور نمایندگی‌ها که یکی از مهم‌ترین نیازمندی‌های یک شرکت بیمه است، می‌بایست در برگیرنده کلیه فعالیت‌های این حوزه باشد. این فعالیت‌ها موارد زیر را در برمی‌گیرد: ثبت نام متقاضی و تشکیل پرونده/ استعلام و اخذ انواع تاییدیه‌ها/ نوع و میزان تضامین/ اعطای کد/ نظارت بر عمـلکرد/ تولید فیش کارمزد/ بررسی آمار و تولید کارنامه/ کمیته‌های تخلفات با قید نوع تخلف/ آمار کاربران نمایندگی/ مدیریت دسترسی به سامانه‌های فنی و اداری با امکان نظارت سلسله‌مراتبی/ مرخصی، جابه‌جایی، تمدید پروانه، تجدید قرارداد، رتبه‌بندی و درجه‌بندی/ امـور رفاهی و مالی ( وام )/ دوره‌های آموزشی/ آمار بازاریابان و مشخصات آن‌ها/ تعداد دفاتر فرعی و مشخصات مسئولین آن‌ها، کارگزاران همکار یا نماینده، میزان سـرمایه شرکت نمایندگی، مشخصات اعضای هیئت مدیره و سهامداران و ...

close
راهکارهاchevron_left
محصولاتchevron_left
خدماتchevron_left
درباره سیمرغ
تماس با ما
خبرنامه
درباره سیمرغراهکارهامحصولاتخدمات
simorgh logo
telegramtelegram
سیمرغ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ
© تمام حقوق برای sibitec.ir محفوظ است
نسخه 1.2.0
comaony1comaony1comaony1