menu
search
صفحه اصلیkeyboard_arrow_left
خبرنامهkeyboard_arrow_left

مرکز پشتیبانی مشتریان شرکت سیمرغ راه‌اندازی شد

مرکز پشتیبانی مشتریان شرکت سیمرغ راه‌اندازی شد

بهروز فائقیان

روابط عمومی

زمان مطالعه 5 دقیقه
مرکز پشتیبانی مشتریان شرکت سیمرغ راه‌اندازی شد
دفتر مدیریت خدمات فناوری اطلاعات شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ با هدف پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان این شرکت راه‌اندازی شد. مرکز مدیریت خدمات فناوری اطلاعات SMO با در نظر گرفتن گسترش خدمات شرکت ایده‌های هوشمند سیمرغ در حوزه‌‌های مختلف فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده‌است. دفتر مدیریت خدمات یک مرکز تعالی در درون سازمان است که هدف از آن بهبود کیفیت، اثربخشی و کارایی ارائه خدمات فناوری اطلاعات به کاربران و عملکردهای کسب‌وکار است. طراحی خدمات این مرکز بر اساس استاندارهای ITSM‌ و منطبق با چارچوب ITIL4 صورت گرفته و با انجام پیش‌بینی‌های لازم، امکان استفاده مشتریان از خدمات باکیفیت و سریع پشتیبانی را فراهم کرده ‌است. بر این اساس، فرآیندهای مدیریت رویداد، مدیریت خدمت، مدیریت سبد خدمات و مدیریت سطح سرویس در پیشخوان خدمت این دفتر پیاده‌سازی شده است. خدمات قابل ارائه دفتر مدیریت خدمات فناوری اطلاعات شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ در بخش خدمات خارج سازمان در دسته‌بندی راهکارهای بیمه‌ای، مالی و سازمانی، همچنین سوپراپ و زیرساخت عملیات امنیت تعریف شده است. در بخش خدمات داخل سازمان هم گروه‌های خدمتی با عنوان‌های زیرساخت، عملیات، امنیت، اداری و مالی معرفی شده است. زمان ارائه خدمات از سوی این مرکز از ساعت 8 الی 17 روزهای شنبه تا چهارشنبه به غیر از ایام تعطیل رسمی اعلام شده است. تمامی مشتریان شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ می‌توانند درخواست‌های خود را از طریق کانال‌های ارتباطی پورتال در سایت Sibitec.ir، شماره تلفن 02186080477 داخلی 1، همچنین پست الکترونیکی smo@sibitec.com به این مرکز ارسال و پیگیری کنند.
خبرهای مرتبط
 حضور سیمرغ در همایش ملی بیمه و توسعه
حضور سیمرغ در همایش ملی بیمه و توسعه

اخبار سیمرغ

شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، سه‌شنبه 13 آذر همزمان با روز بیمه در سی‌و‌یکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه حضور یافت. محمدحسین منوچهری مدیرعامل شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ از حاضرین در این همایش بود. به‌گزارش روابط عمومی شرکت سیمرغ، غرفه هلدینگ توسعه کسب‌وکار سبا در سی‌ویکمین همایش ملی بیمه و توسعه به معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت‌های تابعه خود پرداخت. شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ نیز به‌عنوان زیرمجموعه هلدینگ سبا، تازه‌ترین دستاوردهای خود در زمینه طراحی محصولات و راهکارهای فناورانه در حوزه بیمه را در این رویداد ارائه کرد. سی‌ویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «رضایت‌مندی و اعتماد مردم به صنعت بیمه»، همزمان با روز ملی بیمه و با حضور رئیس‌جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی، برخی از نمایندگان مجلس، جمعی از مسئولان اقتصادی، مدیران و فعالان صنعت بیمه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. این همایش با برنامه‌های متنوعی از جمله نکوداشت روز بیمه، انتخاب چهره ماندگار صنعت بیمه در سال 1403، انتخاب کتاب سال صنعت بیمه، معرفی مدیران و کارمندان شایسته صنعت و همچنین سخنرانی‌های تخصصی در قالب پنل‌ها و کارگاه‌های حضوری و مجازی برگزار شد. از اهداف اصلی این همایش، ترویج فرهنگ بیمه و ایجاد بستری برای گفتگو بین کلیه ذینفعان و متخصصان صنعت بیمه است. همایش‌ بیمه و توسعه که به دلیل حضور کارشناسان، مدیران و سایر ذینفعان صنعت و شکل‌گیری گفتمان نظام‌مند بین آن‌ها در نوع خود بی‌نظیر و بسیار ارزشمند است، با برنامه های متنوع تخصصی و فنی در راستای تحقق اهداف چشم انداز صنعت بیمه و توسعه همه جانبه این صنعت رویدادی تاثیرگذار محسوب می‌شود.

 محمدحسین منوچهری مدیرعامل شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ شد
محمدحسین منوچهری مدیرعامل شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ شد

اخبار سیمرغ

به‌گزارش روابط عمومی شرکت سیمرغ، مراسم تقدیر از تلاش‌های محمد نادری فرید و معارفه محمدحسین منوچهری به‌عنوان عضو هیئت مدیره و مدیرعامل جدید شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ برگزار شد. دکتر محمدرضا جواهری تفتی، مدیرعامل هلدینگ توسعه کسب و کار سبا، دکتر محمدابراهیم راعی عزآبادی، معاون برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت سهامی بیمه ایران، همچنین جمعی از معاونان و مدیران هلدینگ سبا و شرکت سیمرغ در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم از خدمات ارزنده مهندس نادری فرید مدیرعامل شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ تقدیر و حکم انتصاب مهندس منوچهری توسط دکتر جواهری ابلاغ شد. دکتر محمدرضا جواهری تفتی در این مراسم، ضمن تشکر از زحمات مهندس نادری فرید، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد موفقیت سیمرغ وابسته به حمایت‌های بیمه ایران است، چرا که سیمرغ بازوی اصلی بیمه ایران در حوزه IT است. دکتر جواهری تاکید داشت: انتظار می‌رود با حضور آقای دکتر راعی به عنوان عالی‌ترین مقام حوزه IT شرکت سهامی بیمه ایران و همچنین مهندس منوچهری، که چهره‌ای خوشنام در صنعت IT هستند، ان شاءلله اقدامات موثری به‌خصوص با روان‌سازی قراردادهای شرکت سیمرغ و بیمه ایران و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های این شرکت، پویایی و نشاط تازه‌ای در شرکت ایجاد شود. سرپرست هلدینگ سبا در ادامه سخنانش خاطرنشان ساخت: حضور آقای دکتر راعی به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت سهامی بیمه ایران را در این مراسم به فال نیک می‌گیریم و با توجه به نگاه آقای دکتر جباری مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران به مقوله هوشمندسازی فرآیندها در بیمه ایران، امیدواریم که جایگاه و شان شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ روز به روز بالاتر رود. همچنین دکتر محمدابراهیم راعی عزآبادی، معاون برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت سهامی بیمه ایران، در سخنانی بیان کرد: یکی از راهبردهای جدید بیمه ایران، هوشمندسازی فرآیندها و مبتنی‌سازی فعالیت‌ها بر فناوری اطلاعات است که آقای جباری، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران، بر آن تأکید دارد. معاون برنامه ریزی و نوآوری شرکت سهامی بیمه ایران افزود: رویکرد ما در معاونت برنامه‌ریزی این است که امور IT از طریق شرکت سیمرغ انجام شود و ما به‌طور مستقیم وارد قراردادها نشویم. تنها ایده‌پردازی و سیاست‌گذاری از سمت بیمه ایران تعیین و شرکت سیمرغ به عنوان بازوی فنی و اجرایی اقدام نماید. دکتر راعی خاطرنشان ساخت: شرکت سیمرغ از یک سو بازوی IT بیمه ایران است و از سوی دیگر یک بنگاه اقتصادی است که باید به سمت سودآوری حرکت کند. امیدواریم این شرکت با برنامه ریزی و بودجه‌بندی دقیق فعالیت خود را گسترش دهد.

انعقاد قرارداد همکاری سیمرغ و شرکت حفاری شمال
انعقاد قرارداد همکاری سیمرغ و شرکت حفاری شمال

شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ و شرکت حفاری شمال قرارداد همکاری منعقد کردند. به موجب این قرارداد، تامین اینترنت شرکت سهامی عام حفاری شمال به مدت یک سال به شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ سپرده شده است. شایان ذکر است، این قرارداد همکاری که قابلیت تمدید را نیز دارد، به دنبال پی‌گیری‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه محمد نادری فرید، مدیرعامل شرکت سیمرغ محقق شده است. گفتنی است؛ بر اساس این قرارداد، شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ با شرکت در مناقصه تامین اینترنت شرکت سهامی عام حفاری شمال با پهنای باند Mbps30 جهت سکوی سحر یک و دو این شرکت به‌صورت نقطه به نقطه، برای اجرای این پروژه واجد صلاحیت‌ شناخته شده است.

سیمرغ به‌عنوان شرکت برتر هلدینگ سبا شناخته شد
سیمرغ به‌عنوان شرکت برتر هلدینگ سبا شناخته شد

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمرغ، هلدینگ توسعه کسب‌ و کار سبا به‌دنبال بررسی عملکرد فصلی شرکت‌های تابعه، شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ را به‌عنوان شرکت برتر این مجموعه در تابستان 1403 معرفی کرد. بر اساس این خبر، شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ با ثبت عملکرد مالی تحسین‌برانگیز و همچنین تعامل سازنده با هلدینگ در ارائه به‌موقع گزارش‌ها، پی‌گیری و هماهنگی مستمر روند پیشرفت پروژه‌های جاری با کارفرما و بهبود سایر شاخص‌ها در کلیه حوزه‌ها، در فصل تابستان به‌عنوان شرکت برتر برگزیده شد. هلدینگ توسعه کسب‌ و کار سبا در راستای ارتقاء شفافیت و تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ پاسخگویی و افزایش بهره‌وری در خانواده بزرگ هلدینگ سبا، اقدام به معرفی شرکت برتر مبتنی بر شاخص‌های استاندارد نظارتی نموده است که شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ با ثبت عملکرد قابل قبول، به‌عنوان الگوی برتر در حوزه عملکرد مالی و نظارتی معرفی شده است. این موفقیت حاصل تلاش بی‌وقفه مدیران و کارکنان متعهد شرکت سیمرغ می‌باشد و امید است سرآغاز فصل نوینی از درخشش‌های این شرکت در مسیر رشد و شکوفایی باشد.

close
راهکارهاchevron_left
محصولاتchevron_left
خدماتchevron_left
درباره سیمرغ
تماس با ما
خبرنامه
درباره سیمرغراهکارهامحصولاتخدمات
simorgh logo
telegramtelegram
سیمرغ را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
طراحی و توسعه توسط شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ
© تمام حقوق برای sibitec.ir محفوظ است
نسخه 1.2.0
comaony1comaony1comaony1