پاسخگویی مرکز تماس بیمه ایران در روزهای تعطیل - ایده های تجارت هوشمند سیمرغ
4138
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4138,single-format-standard,bridge-core-2.4.5,qode-quick-links-2.1,bridge,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-23.0,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.3.0,vc_responsive

پاسخگویی مرکز تماس بیمه ایران در روزهای تعطیل

پاسخگویی مرکز تماس بیمه ایران در روزهای تعطیل


پاسخگویی بیمه ایران در هیچ شرایط و زمانی تعطیل نیست.

در روزهایی که اکثر هموطنان به دلیل برودت هوا در تعطیلات اجباری به سر می‌بردند «مرکز جامع ارتباطات با ذینفان (SRM) بیمه ایران» که توسط شرکت «ایده های تجارت هوشمند سیمرغ» اداره می‌شود، به صورت ۲۴ ساعته و در کلیه روزهای هفته در بخش‌های خدمات بیمه‌ای خودرو، سلامت، حوادث و آتش سوزی و … پاسخگوی هموطنان عزیز در سراسر کشور بوده است.

شرایط جوی این روزهای کشور و به تبع آن بالا رفتن شمار حوادث و سوانح موجب شده است تا همکاران ما در سیمرغ شاهد حجم بالای تماس‌های دریافتی باشند؛ تا آن جا که در چند روز اخیر حجم تماس‌های ورودی مرکز SRM بیمه ایران به بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده و از طرف دیگر قدمت و تجربه بیمه ایران سبب شده است تا در بسیاری از موارد، بیمه‌گذاران سایر شرکت های مرتبط نیز برای دریافت راهنمایی با مرکز SRM  بیمه ایران تماس حاصل کنند.

افزایش تماس‌های ورودی و حجم فعالیت همکاران ما در مرکز جامع ارتباط با ذینفعان بیمه ایران بهانه‌ای شد تا علی محمدی‌زاده (مدیرعامل سیمرغ) در محل این مرکز حضور پیدا کرده و ضمن تقدیر از همکاران، از نزدیک در جریان پاسخگویی به تماس‌ها با این مرکز قرار گیرد.

بدون ديگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.