محصولات بیمه ای
سامانه بیمه ایران من با رویکرد کاهش اطلاعات دریافتی از سوی کاربران، مزایایی چون صرفهجویی در زمان و هزینه ذینفعان، افزایش رضایتمندی کاربران از خدمات دریافتی و جلوگیری از سوءاستفادههای مالی را برای کاربران به ارمغان میآورد. در این سامانه تمامی عمليات بيمهگري و ارتباط ذینفعان با سامانههای بیمهگری تحت پوشش قرار میگیرد.
اين سامانه از امکانات مختلفی برخوردار است که از مهمترین آنها میتوان به نرخدهی بیمهنامهها، فروش و تمدید بیمهنامهها، نمایش فهرست بیمهنامههای تمامی رشتهها و نمایش مشخصات بیمهنامهها اشاره کرد.
قابلیتهای کاربردی سامانه بیمه ایران من:
• نمایش اقساط و حق بیمهنامههای تمامی رشتهها و امکان پرداخت حق بیمه
• نمایش خسارتهای دریافتی تمامی رشتهها
• چاپ بیمهنامهها
• مشاهده لیست الحاقیهها و چاپ آن
• مشاهده افراد تحت تکفل بیمه درمان و هزینههای دریافتی
• مشاهده جدول ارزش بازخریدی بیمهنامه عمر
• مشاهد جرائم دیرکرد بیمهنامه عمر
• صدور دفترچه حق بیمه عمر
• مشاهده اصالت بیمهنامه
سامانه بیمه ایران من برای سهولت دسترسی مخاطبان به خدمات بیمهای، همچنین اطلاعرسانی و ارتباط بهینهتر با کاربران نیز سرویسهای مختلفی را در این سامانه طراحی و پیادهسازی کرده که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• سرویسهای نقشه شامل جستجوی مراجع درمانی طرف قرارداد، شعب و نمایندگیها
• پذیرش الکترونیکی خسارت ثالث مالی
• پذیرش الکترونیکی خسارت بدنه
• بخش دریافت و نمایش اخبار از سایت بیمه ایران
• بخش دریافت و نمایش ویدیوها از کانال آپارات بیمه ایران
• بخش تماس با ما ( اتصال آنی با سامانه ارتباط با ذینفعان)
امکان گزارشگیریهای آنی و دقیق، از دیگر ویژگیهای سامانه ایران من است که به تفکیک سرویسهای مختلف سامانه امکانپذیر است. از جمله اصلیترین قابلیتهای آمارسنجی و گزارشگیریهای سامانه سیب میتوان موارد زیر را برشمرد:
• گزارش مدیریتی فروش بیمهنامه
• گزارش مدیریتی پذیرشهای اعلامشده خسارت ثالث و بدنه
• نمودار آمار بازدیدهای کاربران
• مدیریت قراردادهای گروهی ( همکاران) و افراد موجود در لیست
• بخش آمار ریز استفاده کاربران بهتفکیک سرویسهای موجود
• ارسال پیامک گزارش روزانه فعالیت سامانه برای مدیران ارشد سازمان