پیام نوروزی جناب آقای مهندس جابری مدیرعامل محترم شرکت - ایده های تجارت هوشمند سیمرغ
3297
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-3297,single-format-standard,bridge-core-2.4.5,qode-quick-links-2.1,bridge,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-23.0,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.3.0,vc_responsive
 
هفت سین شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ

پیام نوروزی جناب آقای مهندس جابری مدیرعامل محترم شرکت

سالی دگر را در کنار هم پشت سر گذاشتیم و در آستانه سال ۱۴۰۰ شمسی خداوند سبحان را شاکریم  که بار دیگر به شکرانه باهم بودن و همراه طبیعت شروعی دوباره را جشن میگیریم.
به رسم ادب و تکریم، از اراده، تلاش و مسئولیت پذیری تمامی همکاران شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ، ذی نفعان و خانواده های محترم ایشان  قدردانی می نمایم.
سال ۱۳۹۹ را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها و به خصوص معضلات شیوع بیماری کرونا سپری نمودیم. مشکلات و موانع ناخواسته بر شرکت را نیز با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی همه همکاران فنی و ستادی به فرصت‌هایی بی نظیر تبدیل نمودیم و ثابت کردیم که با همکاری، همفکری و همدلی توانستیم عامل تغییر باشیم نه قربانی تقدیر.
اکنون زمان آن است که با تکیه بر دانش، تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم در مسیر رشد و پویایی، خود را برای فعالیت و پروژه های جدید آماده ساخته و توانمندیهای خود را به منصه ظهور برسانیم و هم راستا با تحول طبیعت، بهترین‌ها را از خداوند مسالت نمائیم.
در پایان بار دیگر ضمن تبریک “عید نوروز باستانی” و آغاز سال نو، تبریک صمیمانه خود را تقدیم شما و خانواده محترمتان نموده و از خدای متعال سالی پر از برکت، سلامتی و پیشرفت را خواستارم.

جابری
نوروز ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۲۹

بدون ديگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.