ایده های تجارت هوشمند سیمرغ
4004
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4004,single-format-standard,bridge-core-2.4.5,qode-quick-links-2.1,bridge,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-23.0,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.3.0,vc_responsive
 

مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز SRM و مدیربازرگانی شرکت سیمرغ برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر مرکز SRM شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ  در تاریخ ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران سیمرغ، در محل این شرکت برگزار شد.

در این مراسم «علی محمدی زاده» مدیرعامل شرکت سیمرغ ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله جناب آقای سیامک فرزانه، ایشان را به سمت مشاور مدیرعامل در حوزه « توسعه کسب و کارهای نوین با رویکرد بیمه و مراکز تماس» منصوب و ابراز امیدواری کرد آقای فرزانه بواسطه تجربیات ارزشمند چندین ساله خود، در انجام این مسئولیت هم موفق باشد.

 

در ادامه، مراسم معارفه «مهندس علی مطیعی» به عنوان مدیر جدید مرکز SRM  برگزار شد. مهندس مطیعی از مدیران توانمند در حوزه IT بوده که تجربه انجام چندین پروژه بزرگ ملی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در کارنامه خود دارد.

 

در این جلسه همچنین جناب آقای «حسین وشکینی» به سمت مدیر بازرگانی شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ منصوب شد. آقای وشکینی از مدیران با سابقه و با تجربه در زمینه تامین تجهیزات صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات است و راه اندازی و تثبیت حوزه بازرگانی کالا و خدمات فناوری اطلاعات، توسعه شرکای تجاری، ایجاد سامانه تأمین کنندگان حوزه فناوری اطلاعات و.. از اهم ماموریت های آقای وشکینی در سمت جدید است.

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

بدون ديگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.