رونمایی از سوپر اپلیکیشن سی - ایده های تجارت هوشمند سیمرغ
4185
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4185,single-format-standard,bridge-core-2.4.5,qode-quick-links-2.1,bridge,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-23.0,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.3.0,vc_responsive
 

رونمایی از سوپر اپلیکیشن سی

رونمایی از سوپر اپلیکیشن سی

سوپر اپلیکیشن سی با سبد کاملی از خدمات مورد نیاز هر شهروند و با تلفیقی از خدمات بانک و بیمه در مراسم جشن ۱۱۰ روزه‌ی دوم هلدینگ سبا رونمایی شد و به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، در مراسم بررسی عملکرد شرکت‌های گروه هلدینگ کسب و کار سبا که در مجموعه فرهنگی بیمه ایران و با حضور حسن شریفی، مدیرعامل بیمه ایران و به همراه اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره‌ی هلدینگ سرمایه‌گذاری سبا برگزار شد، سوپر اپلیکیشن سی رونمایی شد.

در این رونمایی که آقایان نتاج (عضو هیات عامل صندوق توسعه ی ملی)، ایوبی (رئیس مرکز مطالعات اروپا و آمریکای شمالی دانشگاه تهران) و حجت الله ایوبی (مشاور وزیر اقتصاد در امور دانش بنیان‌ها) هم شرکت داشتند، علی محمدی‌زاده؛ مدیرعامل شرکت ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ، به‌عنوان بازوی IT بیمه ایران اعلام کرد: اپلیکیشن سی ترکیبی از خدمات بانکی و بیمه‌ای را در کنار هم به کاربران ارائه خواهد داد و برخلاف اپلیکیشن‌های بانکی و نیز pspها که تراکنش‌محور هستند، این اپلیکشین تجمیع سرویس‌ها را در دستور کار دارد. این اتفاق اولین بار است که در صنعت بیمه افتاده است و ما می‌خواهیم از صنعت بیمه وارد بانکداری شویم و در آینده نئوبیمه باشیم.

وی ادامه داد: اکثر اپلیکیشن‌های موجود بیمه‌ای مبتنی بر بیمه‌فروشی صرف شکل گرفته‌اند و ارائه سرویس در آنها یک رویه نیست. در این سال‌ها تنها در حوزه بیمه‌فروشی رقابتی سنگین وجود داشته و ما نگاه کلی‌تری به بازار بیمه داریم.

محمدی‌زاده درباره حوزه فعالیت اپلیکیشن سی گفت: این اپلیکیشن به طور خاص در حوزه‌های بیمه‌ای، بانکی، شهروندی و سرگرمی و گردشگری فعالیت خواهد داشت. بعد از کرونا با بررسی و توجه به ظرفیت‌های موجود در بازار تصمیم گرفتیم به حوزه‌های دیگر نیز ورود کنیم. اپلیکیشن سی نقطه تلاقی ظرفیت‌های بیمه و بانک است.

مدیرعامل سیمرغ در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد چگونگی فعالیت مالی این اپلیکیشن عنوان کرد: ما تنها پرداخت‌یار حوزه بیمه هستیم و به همین خاطر می‌توانیم سرویس‌های مالی چون شارژ، پرداخت قبض و غیره را به کاربران ارائه دهیم و تنها در انتقال وجه محدودیت داریم.

محمدی‌زاده در ادامه افزود: این اپلیکیشن فضایی تعاملی برای حضور دیگر استارتاپ‌ها برای ارائه انواع سرویس به حساب می‌آید و از همه ی استارتاپ‌ها برای حضور و عرضه‌ی خدمات خود در این اپلیکیشن دعوت می کنیم.

بدون ديگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.