ایده های تجارت هوشمند سیمرغ - ایده های تجارت هوشمند سیمرغ ایده های تجارت هوشمند سیمرغ
3714
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-3714,single-format-standard,bridge-core-2.4.5,qode-quick-links-2.1,bridge,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-23.0,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.3.0,vc_responsive
 

حضور شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ به عنوان اولین پرداخت یار صنعت بیمه در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ به عنوان اولین پرداخت یار صنعت بیمه (sibipay) در کنار ارایه خدمت به شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان بزرگترین نهاد بیمه ای کشور، نسبت به انجام خدمات حوزه پرداخت من جمله هدایت تراکنش، همکاری در فروش به دیگر شرکت های بیمه گر، در نمایشگاه تراکنش ایران حضور یافت.

همچنینن این شرکت در نظر دارد تا با تسهیل فرآیند دریافت و پرداخت، یاری رسان نمایندگان شرکت های بیمه ای در پیشبرد اهدافشان باشد.

مدیرعامل شرکت، آقای مهندس جابری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران گفت: فناوری بیمه در حوزه ارائه خدمات همانند فناوری مالی که به نوعی بانکداری سنتی را به چالش کشید می تواند در نحوه ارائه خدمات بیمه ای، این صنعت را متحول سازد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه بستری مناسب برای برقراری ارتباط مابین استارتاپ ها و بانکداری دیجیتال در کشور است، گفت: برای توسعه سرویس های بیمه ای در کشور با استفاده از فناوری های مالی نیاز است تا با اصلاح ساختارهای اجرایی و نشست های تخصصی و برگزاری نمایشگاه هایی همچون تراکنش ایران به سر منزل مقصود برسیم.

شایان ذکر است، در این رویداد از سایر محصولات شرکت ایده های تجارت هوشمند سیمرغ من جمله سامانه ثپما (ثبت و پیگیری مکانیزه مکاتبات ارباب رجوع) و سامانه سیبا (سامانه یکپارچه بخش اجرایی) رونمایی گردید.

 

تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۵

بدون ديگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.