رونمایی از دو محصول کاربردی سیمرغ در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی - ایده های تجارت هوشمند سیمرغ
4203
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-4203,single-format-standard,bridge-core-2.4.5,qode-quick-links-2.1,bridge,ajax_fade,page_not_loaded,,no_animation_on_touch,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-23.0,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.3.0,vc_responsive
 

رونمایی از دو محصول کاربردی سیمرغ در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

رونمایی از دو محصول کاربردی سیمرغ در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

 ایده‌های تجارت هوشمند سیمرغ از دو محصول خود شامل «سامانه نظرسنجی و آزمون ساز» و «اپلیکیشن بیمه ایران من» به عنوان جدیدترین طرح‌های ارائه شده توسط بیمه ایران در نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی رونمایی کرد.

همزمان با افتتاح پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی و طی مراسمی ویژه با حضور مجید بهزاد‌پور، رئیس کل و علی بنیادی نائینی، عضو هیئت عامل و معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، حسن شریفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، سید محمد ناصر مبرقعی و اسماعیل مهدوی‌نیا اعضای هیئت مدیره بیمه ایران، مسعود بادین، مدیر عامل بیمه آسیا و جمعی از مدیران ارشد بیمه ایران، در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه که از ۱۶ تا ۱۹ خرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران برگزار می‌شود، از این طرح‌های جدید و ابتکاری رونمایی شد.

بنا به این گزارش، در «سامانه نظرسنجی و آزمون ساز» این شرکت، امکاناتی برای ارزیابی میزان رضایت مشتریان و ذینفعان از محصولات و خدمات بیمه ایران، نظرسنجی در خصوص هر نوع فعالیت و عملکرد از کارکنان و …، قابلیت ارائه گزارش‌های کاربردی و پویا جهت تصمیم‌گیری و تعین سیاست‌ها و خط مشی‌ها ، جمع‌آوری داده‌های رضایت مشتری و تحلیل داده‌ها، ایجاد سناریوها و پرسشنامه‌های متنوع و برگزاری نظرسنجی و رضایت‌سنجی به صورت داینامیک در نظر گرفته شده است.

این گزارش حاکی‌ست در «اپلیکیشن بیمه ایران من» نیز خدمات مختلف بیمه‌ای برای صدور و پرداخت خسارت برای بیمه گزاران، زیان‌دیدگان و تمامی مشتریان در نظر گرفته شده و همه مردم عزیز کشورمان با نصب این اپلیکیشن می‌توانند بدون نیاز به حضور در شعب و مراکز خسارتی بیمه ایران، از خدمات پذیرش و پرداخت خسارت در محل، نرخ دهی بیمه‌نامه خرید و تمدید بیمه‌نامه، پرداخت اقساط بیمه‌نامه، استعلام اصالت بیمه‌نامه از سامانه بیمه مرکزی و درخواست نمایندگی به صورت برخط و غیر حضوری استفاده نمایند.

در این مراسم توضیحاتی از روند شکل‌گیری ایده تا رسیدن به محصول و اجرای هر یک از پروژه‌ها توسط علی محمدی زاده – مدیرعامل سیمرغ – به حاضرین در مراسم ارائه شد.

بدون ديگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.